top of page

ESIMERKKEJÄ

ASIAKKAISTAMME

NP HOUSUKAUPPA - BRÄNDIUUDISTUS

Konsepti

 

NP Housukauppa on suomalainen perheyritys, joka valmistaa laadukkaita, aikaa ja kulutusta kestäviä housuja. Brändin uskollisin asiakaskunta koostuu ensisijaisesti +60-vuotiaista naisista. Brändiuudistuksen tavoitteena oli laajentaa kohderyhmää ja puhutella inspiroivien somesisältöjen avulla myös nuorempia kuluttajia sekä miehiä - kuitenkaan unohtamatta nykyistä asiakaskuntaa.

NP housukauppa | Z-ONE
NP housukauppa | Z-ONE

Toteutus
 

Z-one tuottaa NP Housukaupalle päivittäistasolla sisällöt Facebookiin ja Instagramiin avaimet käteen periaatteella - palveluun sisältyy sisällöntuotanto, somen hallinnointi, maksetun mainonnan ajaminen sekä kohdennukset. 


Tavoitteena on mainonnan ja tuotejulkaisujen lisäksi kehittää NP Housukaupan brändimielikuvaa sekä puhutella yhä nuorempaa kohderyhmää. Brändille luodaan omaa äänensävyä ja visuaalista ilmettä somessa inspiroivan kuvan ja liikkuvan kuvan avulla, sekä tuodaan taktisen mainonnan rinnalle brändin arvoja, tarinaa sekä informatiivista sisältöä.

Suunnittelemme sisällöt yhteisten palaverien ja aktiivisen kommunikaation pohjalta. Nopeasta ja ketterästä reagoinnista muutoksiin Z-onen tiimi on saanut erityiskiitosta yhteistyön aikana.

Tulokset
 

Yhteistyömme aikana NP Housukauppa on avannut useita uusia kivijalkamyymälöitä sekä kasvattanut hurjasti verkkokaupan myyntiä. Liiketoimintaa on lähdetty laajentamaan ulkomaille, ensimmäisenä Ruotsiin elokuussa 2023.

 

Yhteistyön aikana NP Housukaupan asiakasprofiilit ovat kirkastuneet ja asiakkaiden keski-ikä on laskenut kohderyhmän laajentuessa. Sosiaalinen media on kasvanut merkittäväksi osaksi markkinointia, ja myymälöissä on jo totuttu asiakkaiden kyselyihin tuotteista, joita on nähty somessa.

Yhteistyö on koettu molemmin puolin erittäin toimivaksi ja some-markkinoinnin strategioita kehitetään jatkuvasti liiketoiminnan kehityksen mukana.

  • LinkedIn
  • Instagram
bottom of page